#RecenzjaKsiążki: Juiceman, Andrew Cooper, czyli jak zdobyć przepis na sok nie używając internetów

JUICEMAN.png

Kto lubi soki? JA!

Kto lubi świeże soki? JA!

Kto lubi książki z przepisami na soki? JA!

Kto lubi rewelacyjną książkę z przepisami na soki? JA!


Dobra, wydaje mi się, że już łapiecie – LUBIĘ SOKI! Zawsze lubiłam i mam nadzieję, że zawsze będę lubić, bo dostałam świetną książkę z przepisami i głupio, by było żeby się zmarnowała. Prawda?

Andrew Cooper napisała świetną książkę o sokach, na pewno zawiera ona parę ciekawych faktów oraz wiele smacznych przepisów. Osobiście uwielbiam gotować i przygotowywać różnego typu rzeczy – soki również – dlatego, gdy dostałam propozycję recenzji tej piękności, powiedziałam : HELL YEAH! Dlaczego? Bo na okładce jest super HOT gościu, DUH! Ok, żartuję!


20170625104331_IMG_2311-01

Wibracyjne kolory i nieziemskie zdjęcia. Opracowanie tej książki jest bardzo dobre, nie oczekiwałam za wiele od książki z przepisami, ale na pewno ta zasługuję na uwagę. Zazwyczaj mam problem z małymi literkami i beznadziejnym układem w innych „przepiśnikach”, ale tutaj mamy wszystko poukładane i autor zadbał, żeby książka była czytelna. Dodatkowo na samym końcu mamy dodatkowe przepisy na ciasto bananowe, WHAT? Niesamowite!


 

Polecam zapoznanie się z tą książką, bo na pewno jest jedną z ciekawszych na rynku. Uwierzcie mi, ja to WIEM! Widziałam jakieś 6 książek o sokach i dwie z nich posiadam, więc tak, wiem, co mó… piszę. To książka z przepisami, za dużo nie mogę o niej napisać, przecież nie podam Wam przepisów w recenzji, przecież wiecie, że nie zdradza się treści. #spoiler. Aby dowiedzieć się, co jest w środku musicie sami się przekonać.

Review Junkie, Anna


REAKCJA: (udawajmy, że ten sok jest naturalny)

giphy.gif

One thought on “#RecenzjaKsiążki: Juiceman, Andrew Cooper, czyli jak zdobyć przepis na sok nie używając internetów

Skomentuj

