#RecenzjaKsiążki: Złapać Milionera, Max Monroe

Złapać Milionera, Max Monroe, Wydawnictwo Filia

566243-352x500.jpgRandki w ciemno? Portale randkowe? Szybkie randki? Ona przerobiła już wszystko.
Georgia Cummings nie ma szczęścia w umawianiu się z facetami, a Internet wcale jej w tym nie pomaga.

Mimo usilnych starań nie potrafi znaleźć wyjścia z tego dziwacznego, alternatywnego wszechświata, w którym panowie uważają zdjęcie swojego przyrodzenia za świetną alternatywę dla rozmowy. Jeszcze raz ktoś przyśle jej dwuznaczną fotkę i skreśli mężczyzn na dobre…

Ale dlaczego nie potrafi przestać fantazjować akurat o tym gościu?
Kline Brooks jest uosobieniem niegrzecznego milionera – ma ciemne, krótkie włosy, kaloryfer jak Cristiano Ronaldo i zabójczy uśmiech.

Oprócz tego ma też zasadę – nie umawia się ze swoimi podwładnymi.
Ona również nie zamierza się do niego zbliżać.
Ich hormony mają jednak zupełnie inne plany…


Bardzo łatwo z podrzędnej fabuły i znanych schematów stworzyć chłam, natomiast napisanie czegoś oryginalnego jest rzadkością, ale niektórzy autorzy mają talent do transformowania typowych powieści w nieszablonowe, wypełnione sporą ilością akcji i humoru. Po ostatnich „wpadkach” czytelniczych – zaliczyłam w końcu powieść, która mnie rozweseliła swoim podejściem i lekkością. W ciężkich czasach zastoju czytelniczego ta książka wydaje się idealnym lekarstwem, a mówię tutaj o „Złapać Milionera”, Maxa Monroe.

Bohaterowie to idealna mieszanka pikanterii i słodkości, nie ma w nich nic, do czego mogłabym się przyczepić, ale oboje są upartymi osobowościami, które rozwalają czytelnika strona za stroną.

Taka powieść to skarb, ponieważ, mimo że czytało się podobne, nie odczuwa się powtarzalności, a świeżość i niesamowicie skonstruowaną historię bez luk fabularnych.

Kline i Georgia to para, która angażuje czytelnika i powala ich na ziemie za każdym razem, gdy otwierają buzię. Para idealnie nieidealna. Każdy bohater rozwala system poczuciem humoru, słodkością, zadziornością. Kline był uosobieniem człowieka IDEAŁU. Nigdy nie pomyślałabym, że książkowy miliarder, enigmatyczny, młody i seksowny byłby tak skromny, słodki.. Autor/autorka pomimo szablonowego bohatera, sprawiła, że wcale taki nie był, za to zasługuję na złotą gwiazdkę recenzenta (takie istnieją prawda?). Georgie to totalna „krejzolka” z umysłem geniusza, która porwała serce faceta ideału i sprawia, że każda czytelniczka chciałaby być na jej miejscu. Połączenie tej zwariowanej parki było gorące i orzeźwiające. DAJCIE MI WIĘCEJ. #gimmegimmegimme

Nie rozumiem ludzi, którzy mówią/piszą, że ta książka jest słaba i „nieśmieszna”. Taak, rozumiem, że każdy ma prawo do własnego zdania, ale MOIM ZDANIEM to rewelacyjna powieść na pochmurne popołudnie, ponieważ rozświetli Wasz dzień tak samo, jak słońce i do tego rozbawi.

Osobiście jestem za tym, by wszyscy, co mają gorszy dzień, sięgnęli po tę pozycję i mam nadzieję, że inni czytelnicy się ze mną zgodzą. Fabuła jest prosta i rozrywkowa, dodatkowo cholernie dobrze napisana, a czasem właśnie tego nam trzeba.

Review Junkie, Anna

P.S. Książka posiada kilka elementów, które mnie nie zachwyciły, ale pominę ja dla dobra ogółu.

P.S. 2 Mam wrażenie, że Max Monroe to Emma Chase, ponieważ humor podobny i książka jest napisana właśnie w podobnym stylu.


REAKCJA:

Za egzemplarz do recenzji – dziękuję WYDAWNICTWU FILIA
2 thoughts on “#RecenzjaKsiążki: Złapać Milionera, Max Monroe

  1. Koneko pisze:

    Zaczęłam to czytać i chociaż początek był świetny, środek był świetny, to zbliżając się do końcówki coś nie pykło i jakoś tak odłożyłam czytnik i nigdy do tego zakończenia nie dotrwałam. Było lekko, zabawnie i w sumie całkiem OK., ale nie na tyle, bym czytała z zapartym tchem i chciała wiedzieć, jak się skończyło. Ba! Ja WIEM jak się skończyło, bo tak się kończą wszystkie takie książki, więc nawet nieszczególnie chcę to dokończyć. Jednak racja, nie jest aż taka słaba, jak niektórzy o niej piszą. I racja, była zabawna – ale najwyraźniej trzeba umieć rozumieć humor innych, by i tu go docenić. 😉

    Pozdrawiam,
    recenzje-koneko.blogspot.com

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

