#RecenzjaKsiążki: Ogień, który ich spala, Brittainy C. Cherry

Ogień, który ich spala, Brittainy C. Cherry, wydawnictwo Filia/Love Matters

brittainy-c-cherry-ogien-ktory-ich-spala-the-fire-between-high-lo-cover-okladkaBył sobie kiedyś chłopiec, którego pokochałam.

Logan Francis Silverstone był moim zupełnym przeciwieństwem. Kiedy tańczyłam jak urzeczona, on podpierał ścianę. Przeważnie milczał, podczas gdy mnie trudno było uciszyć. Uśmiech przychodził mu z wysiłkiem, natomiast ja unikałam smutku.

Pewnej nocy dostrzegłam ciemność, która czaiła się głęboko w nim.

Każdemu z nas czegoś brakowało, jednak razem mieliśmy wszystko. Z obojgiem było coś nie tak, ale obok siebie zawsze czuliśmy, że wszystko jest jak należy. Byliśmy jak spadające gwiazdy przecinające nocne niebo w poszukiwaniu życzenia, modlące się o lepsze jutro.
Aż do dnia, w którym go straciłam. Jedną pochopną decyzją zaprzepaścił nasz związek.
Był sobie chłopiec, którego pokochałam.

I przez kilka krótkich chwil – trwających tyle co oddech, co szept – pomyślałam, że może i on mnie kocha.


Ogień, nie jest niczym innym niż światłem, które reprezentują płomienie, są one nieokiełznane jak nasz bohater, ale w tym samym czasie posiadają blask i pełną gamę barw, które nas fascynują. Ogień, nie jest niczym innym niż ciepłem, które stwarzają nasi bohaterowie poprzez swoją miłość. Ogień, nie jest niczym innym niż zbiorem trzasków, które odzwierciedlają dźwięk pękających serc czytelników.

„Ogień, który ich spala” jest najnowszą książką Brittainy C. Cherry. Przez długi okres nie mogłam zdecydować się, co mogę powiedzieć Wam o tej książce. Czy jest ona czymś, co łamie serca? Oczywiście. A może jest czymś, co je skleja? Niezaprzeczalnie. A może jest czymś, co targa naszymi emocjami od strony do strony? Bez wątpliwości. Szczerzę mówiąc, nadal nie wiem, co napisać o tej wspaniałej pozycji, ponieważ ta książka to pożar, który wypala wszystkie nasze emocje i pozostawia nas z pustką w sercu, tylko po to, by tchnąć w nie nową iskrę. Iskrę nadziej. (Użyłam imienia mojego psa już dwa razy, jak widać dobrze mi idzie pisanie).

Logan jest głównym bohaterem powieści Cherry i jedno jest pewne, ten chłopak złamie wam serce na milion sposób, a co najmniej na tyle ile jest stron w książce. Przez emocje nim targające oraz sytuacje, w których się znajduje, podejmuje on najgorsze decyzje w swoim młodym życiu, tylko po to, by po kilku stronach wpakować nas czytelników w jeszcze gorszy stan emocjonalny, a siebie w jeszcze większe bagno. Szczerze mówiąc, w stosunku do Logana targało mną sporo emocji, ponieważ nie wiedziałam, czy jest mi go szkoda, czy jestem na niego zła, czy może go kocham. Była to jedna wielka kumulacja, której w życiu nie spodziewałam się, sięgając po tę pozycję. Logan to ogień, który może zostać okiełznany tylko przez jednego strażaka, a jest nią piękna i cudowna Alyssa.

Alyssa to na pozór bohaterka bardzo różniąca się od naszego męskiego bohatera, ale jednocześnie posiada ona cechy, których brakuje Loganowi i może właśnie dlatego są dla siebie idealnie, jedno wypełnia drugie i pasują do siebie jak dwa puzzle, wypełniając siebie nawzajem w brakujących miejscach. Alyssa i Logan są najlepszymi przyjaciółmi, których przeznaczenie połączyło w jedność.

Brittainy C. Cherry jest znana z krzywdzenia. Krzywdzenia serc czytelników i wyczerpywania ich emocjonalnie. Kocham jej pomysły na powieści, wprowadza ona świeżość i jej styl pisania wyróżniający się na tle innych autorów, jest czymś niesamowitym. Z bardzo prostej historii może stworzyć powieść, która wypali w nas piętno i pozostanie z nami na bardzo długi okres życia. Cherry to jedna z lepszych autorek New Adult pokazuje ona miłość nie tylko w różowym świetle, ale też jej ciemniejszą stronę. Każda jej powieść to przygoda, którą trzeba przeżyć.

Mam nadzieję, że sięgnięcie po jej książkę pomimo mojej chaotycznej recenzji, bo naprawdę warto. Brittainy C. Cherry i jej powieści są warte uwagi i zniszczonego serca.

Review Junkie, Anna


REAKCJA:

giphy.gif

ZA EGZEMPLARZ DO RECENZJI  – DZIĘKUJĘ WYDAWNICTWU FILIA
5 thoughts on “#RecenzjaKsiążki: Ogień, który ich spala, Brittainy C. Cherry

  1. Smooky Blog pisze:

    Czekam na tę książkę z ogromną niecierpliwością, a muszę jeszcze trochę się pomęczyć, bo trafi ona w moje łapki dopiero po 15.02 😉 Po Twojej recenzji jeszcze bardziej niż wcześniej nie mogę się jej doczekać, a wychodzi na to, że Cherry z książki na książkę jest coraz lepsza 😀

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

