#KalendarzIdealny

KALENDARZ IDEALNY.png

Kalendarz, rzecz dzięki której Twoje życie może być bardziej zorganizowane, bardziej ogarnięte. Możesz używać go jako planer, jako zbiór najważniejszych dat i wydarzeń, jako miejsce w którym będziesz pisał o Twoim dniu lub wpisywał cytaty, które Cię inspirują. Masz totalną dowolność, co chcesz z nim zrobić. Jednak najgorsze w tym wszystkim jest znalezienie Kalendarza Idealnego. Kalendarza, który spełni Twoje wszystkie potrzeby i będzie zawierał to, czego od niego oczekujesz. Tak, traktuje kalendarze bardzo poważnie. W 2016 posługiwałam się kalendarzem, który sama zrobiłam w zeszycie A4 (nie był idealny).


POSZUKIWANIA ZAKOŃCZONE!

We wrześniu 2016 rozpoczęłam poszukiwania Ideału, ponieważ musi istnieć kalendarz, który będzie TYM JEDYNYM! Znalazłam go – w zasadzie to koleżanka go znalazła (tak długo gadałam o kalendarzach, że ludzie zaczęli mnie oznaczać pod ich zdjęciami) – na fanpage’u Właśnie Dzisiaj, firmy, która robi te cudeńka!


PROSTOTA + FUNKCJONALNOŚĆ = IDEAŁ

Pierwsze, co urzekło mnie była jego prostota. Bez zbędnych dodatków, bez zbędnego przepychu, bez szaleńczych kolorów. Cenię sobie prostotę, nie lubię jak na okładce jest (za przeproszeniem) nasrane wiele elementów, które rozpraszają moją uwagę tworząc w mojej głowie bałagan już na samym początku. Drugą ważną (dla mnie) rzeczą jest KOLOR, który jak widać jest delikatny i subtelny. Także dużym plusem kalendarza jest jego śliczny i przejrzysty wygląd. Oczywiście inne opcje kolorów też są świetne, ale ja lubię ten i pasuje do mojego bloga #głupiżart.


SUBTELNOŚĆ i DELIKATNOŚĆ

Kolejną sprawą jest wnętrze – bądźmy szczerzy – najważniejszy element w całym kalendarzu. Bardzo ciężko było mi znaleźć terminarz w formacie B5, który posiada cały tydzień na dwóch stronach z wystarczającą ilością miejsca. Dlatego jak zobaczyłam, w co wyposażone jest jego wnętrze – wiedziałam, że to jest to! Na zdjęciach widać, że nie dość, że cały tydzień znajduje się na dwóch stronach to jeszcze istnieje podział na dni tygodnia, które mieszczą się na 4 kolejnych stronach, więc tyle miejsca, ile moja dusz potrzebuje.


BO LICZY SIĘ WNĘTRZE!

Kolejną sprawą, która przykuła moją uwagę była cena. Kalendarze, które są porządne, masywne i dobrze wykonane są drogie. Nie oszukujmy się! Ceny wahają się od 50 – 120 zł. Jednak ja upolowałam tego na promocji za 45 zł, więc była to cena, którą byłam w stanie dać za kalendarz. Jednak, gdy w końcu do mnie dotarł i zobaczyłam jak wygląda na żywo, byłabym w stanie dać pełną cenę 60 zł (cena bez promocji).

MÓJ IDEAŁ i mam nadzieję, że będzie on ze mną przez cały ten rok i kolejne, bo jest to kalendarz, który spełnia wszystkie warunki. #lovefromthefirstsight


CENA to jeden z wielu PLUSÓW


IDEAŁ ODNALEZIONY, drugi do ADOPCJI

Już dziś na FB ruszy konkurs (tutaj) w którym będzie do wygrania ten oto kalendarz, tylko w kolorze granatowym, jeżeli chcielibyście dowiedzieć się więcej o Właśnie Dzisiaj zapraszam Was na stronę internetową, fanpage’a i Instagrama.  Mam nadzieję, że i Wam kalendarz przypadnie do gustu, bo ja się zakochałam.

Review Junkie, Anna


REAKCJE:

4 thoughts on “#KalendarzIdealny

  1. Livingbooksx pisze:

    Faktycznie, kalendarz jest wspaniały i myślę, że rewelacyjnie by się u mnie taki sprawdził 🙂 Z początkiem każdego kolejnego roku stawiam na nowy kalendarz ale doprawdy bardzo trudno odnaleźć mi mój ideał…
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    Polubione przez 1 osoba

  2. Ola Iadala pisze:

    Sama w tym roku niezwykle długo trudziłam się nad wyborem kalendarza – ale znalazłam taki, który obecnie spełnia moje wymagania. Obejmuje on cały rok szkolny, ma wiele przydatnych, dodatkowych stron z przeróżnymi informacjami i dosyć dużo miejsca na notatki. 🙂
    Twój wybór wygląda również bardzo dobrze, być może kiedyś sobie taki sprawię, bo kolor jest cudowny! Naprawdę jestem nim całkowicie zauroczona. 🙂
    Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Ci owocnego korzystania z niego i żeby w praktyce spełnił wszystkie swoje funkcje. 🙂
    Pozdrawiam!

    Lubię to

Skomentuj

