#WiecznieRosnącyStos: Zapatrzona w Książki

STOS (1).png

Bycie książkoholikiem wiąże się z pewnymi problemami, jedne z nich są mniejsze, drugie większe, jedne mniej, drugie bardziej problematyczne. Nie zmienia to faktu, że je mamy i zmagamy się z nimi każdego dnia. Ja jednak chciałabym się tutaj skupić na jednym, dość sporym problemie. A mianowicie na:

WIECZNIE ROSNĄCYM STOSIE

Chyba wszyscy zgodzimy się z tym, że jako czytelnicy chcielibyśmy przeczytać tyle książek ile wlezie, ale czasu brak a nasza półka na której stoją TBR’owe pozycje cały czas rośnie. Postanowiłam posunąć się o krok dalej i dołożyć do niej jeszcze więcej pozycji, bo dlaczego by nie?


Postanowiłam stworzyć serię: WIECZNIE ROSNĄCY STOS, gdzie raz w miesiącu będę prosić wybranego blogera o podanie mi trzech rekomendacji książek, które jego zdaniem powinnam przeczytać, ja z tych trzech wybierać będę jedną (lub druga opcja Wy będziecie wybierać za mnie), przeczytam i zrecenzuję. Oczywiście, polecajki są również dla Was, może akurat znajdziecie w nich coś, co dodacie do swojego WIECZNIE ROSNĄCEGO STOSU!


Dziś zagości u mnie Irenka z bloga Zapatrzona w Książki 🙂

A teraz zapraszam do sprawdzenia, co ciekawego Irenka mi poleca.


Mara Dyer. Tajemnica – Michelle Hodkin
obscura.png

To jest jedna z niewielu książek, które tak bardzo namieszały mi w głowie i koniecznie musisz ją przeczytać, bo nikt tak dobrze jak Hodkin nie potrafi stworzyć fabuły, gdzie zaciera się granica między rzeczywistością, a urojeniami. Autorka miesza niesamowicie, do tego tworzy atmosferę pełną niepokoju, normalnie aż miałam dreszcze. I co ciekawsze rewelacyjnie wplata w to poczucie humoru. Zobaczysz, że prędzej czy później Cię zmuszę do przeczytania tego.


Wszystkimi zmysłami – Rebecca Yarros

obscura (1).png

Powinnaś ją przeczytać, ponieważ ona jest inna, serio. Główni bohaterowie nie mają tragicznych przeszłości tylko bohaterce wali się w gruzy teraźniejszość. Ale, ale… Najważniejsze w tym wszystkim jest jak Yarros to opowiada, a musisz wierzyć, że robi to rewelacyjnie. Szarpie dusze i serce i tak pięknie pisze o blaskach i cieniach życia.o przyjaźni, miłości, drobnych radościach, wielkich utratach, o małych, ale jak ważnych krokach ku temu by było dobrze, o tym, że… a sama musisz się przekonać.


Pierwszy Dotyk Ognia – Jeaniene Frost

obscura (2).png

„Porwania, tortury, intrygi, nieoczekiwane zwroty akcji, zemsta i masa przeróżnych emocji. Do tego jeszcze burza uczuć między główną bohaterką, a wampirem, ich słowne utarczki, dogryzanie sobie i godzenie się.” – To fragment z mojej recenzji, idealnie przedstawia to, co chciałabym o niej napisać,by cię przekonać. I jeśli boisz się, że to o wampirach, to sie nie obawiaj! Tutaj nie poczujesz znużenia tematem, Frost o to zadbała!


Wow, trzy genialne rekomendacje i co ja mam czytać w tym miesiącu? Pomożecie, czy sama mam dokonać wyboru?

Dziękuję Irenka, że zgodziłaś się zagościć na moim blogu i mam nadzieję, że kiedyś przeczytam wszystkie rekomendowane przez Ciebie książki 🙂


REVIEW JUNKIE oraz ZAPATRZONA W KSIĄŻKI

giphy.gif

giphy.com


Chcesz mi coś polecić? Napisz do mnie na Facebooku 🙂

10 thoughts on “#WiecznieRosnącyStos: Zapatrzona w Książki

  1. Marta daft martawsrodksiazek.blogspot.com pisze:

    Genialny pomysł ☺ na twoim miejscu czytalabym Mare jak coś mam i mogę pożyczyć 😛 a poważnie mówiąc mam wrażenie ze irenka potrafi przekonać do każdej książki

    Polubione przez 1 osoba

  2. Smooky Blog pisze:

    Fenomenalny pomysł! 😀 Nie czytałam żadnej z tych trzech książek, chociaż jakiś czas temu na swoją listę wpisałam R.Yarros, ale gdybym miała teraz wybierać to bym się chyba jednak pokusiła o „Tajemnicę” Mary Dyer 😉 Masz trudny wybór 😛

    Polubione przez 1 osoba

  3. Katarzyna Zabłotna pisze:

    Ooo super pomysł! 😀
    Nawet nie patrz na dwie pierwsze pozycje, od razu bierz się za serię o Vladzie Palovniku. BOŻE, CO TO JEST ZA CUDO. Kiedy czytałam serię o Nocnej Łowczyni (co tam się działo…) moją ukochaną postacią był właśnie Dracula 😀 Nie mogłam usiedzieć w miejscu jak się dowiedziałam, że wyjdzie o nim osobna seria, o matko! Przyznam, że Frost trochę go tu zmieniła, aczkolwiek i tak się jaram 😀

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

