#Kawowy Book Tag

Kocham kawę i kocham czytać! Dlatego postanowiłam zrobić kawowy book tag, bo dlaczego by nie. Zainspirowana tagiem z amerykańskich blogów.

COFFEE%2FTEA BOOK TAG

DO ROBOTY 🙂

giphy

Flat White to moja ulubiona kawa, podwójne espresso plus spienione mleko, nigdy mi się nie znudzi, a książką jest seria Fallen Crest High, nie chcecie wiedzieć ile razy ją czytałam…

Wahałam się między Tolkienem a Martinem, ale padło na Władcę Pierścieni, ta książka… tak bardzo chciałam ją przeczytać, tyle lat, aż w końcu nadszedł ten czas… zaczęłam i jestem w połowie pierwszej części i jestem BARDZO ZADOWOLONA. Staję się FANKĄ Tolkiena ❤

Nie wiem czemu, ale wydaje mi się, że sam Sparks w literaturze kobiecej jest klasykiem, a pamiętnik przez film, też wkradł się na tę półkę.

Kocham Promyczka i rozgrzała moje serce, ale też je złamała. Dodałam bym tutaj również Gusa, drugą część Promyczka, która jest równie wspaniała, co pierwsza część.

Humor, akcja, dialogi, świat, romans, nic dodać, nic ująć. Już się nie mogę doczekać stycznia, aż wyjdzie w Polsce i wszyscy będziecie mogli ją przeczytać.

… odsyłam do recenzji (tutaj)

…. znowu, odsyłam do recenzji (tutaj), chciałam jeszcze wrzucić Mimo Moich Win, ale… a co mi tam (tutaj)

HARRY POTTER, tutaj nie ma, co tłumaczyć. Harry Potter.

Przez Niego Zginę, zagadki, samobójstwo, zaskoczenie. To byłooo DOBREEE!

Wybrałam Błąd, Elle Kennedy, chociaż mogłabym wybrać całą serię Off-Campus, ponieważ książki Kennedy są zabawne i urocze, mogłabym je czytać w kółko.

 

Tutaj miałam ogromny problem, ponieważ oglądam dużo seriali i dużo filmów 🙂 Jednak Grey’s Anatomy jest ze mną od zawsze, a Stuck In Love poruszyło tematy, które byly bliskie mojemu sercu i do teglo Logan Lerman i Lily Collins ❤

DZIĘKUJĘ, to by było na tyle 🙂

Do TAGU nominuję bardzo dużo osób:

Magdę z bloga: Książkowe Wyliczanki 

Magdę z bloga: Smooky – subiektywnie

Zuzię z bloga: Kulturalna Szafa

Natalię z bloga: Książkowe „Kocha, nie kocha”

Irenkę z bloga: Zapatrzona w książki

Ewelinę z bloga: My fairy book world

Karolinę z bloga: Kocham czytać!

Patrycję z bloga: Molinka Książkowa

I wszystkich innych, którzy mają ochotę zrobić tag 🙂

Review Junkie, Anna

giphy (1)

giphy.com

13 thoughts on “#Kawowy Book Tag

  1. Magda Barwińska pisze:

    Dzięki za nominację 🙂 „Błąd” chodzi za mną od pewnego czasu, coraz bardziej wiem, że muszę w końcu się za nią zabrać. Grey’s Anatomy również uwielbiam. A co do reszty, większość dopiero przede mną (prócz Tolkiena)

    Polubione przez 1 osoba

  2. MM pisze:

    Uwielbiam „Władcę Pierścieni”! Uwielbiam Tolkiena! Tyle emocji ten człowiek i jego twórczość we mnie wzbudza, że to jest po prostu niepojęte! Sparks jest już klasykiem, szkoda tylko, że w jego powieściach przewijają się te same motywy i nie umie już zafundować czegoś oryginalnego. Za niedługo wychodzi jego nowa książka. Mam nadzieję, że będzie miała to coś. Z powieści Sparksa najbardziej lubię „Anioła Stróża”.

    Polubione przez 1 osoba

  3. Mona pisze:

    Cóż za cudowne obrazki i jest dobrane książki ❤ Może nie jestem miłośniczką kawy, to od czasu do czasu ją sobie wypije… a przez Ciebie mam na nią podwójną ochotę, a przecież w akademiku nie mam kawy 😦
    Super tag! 😀

    Polubienie

Skomentuj

