LBA #2 i #3…

NOWE WPISY.pngDostałam dwie ponowne nominacje do LBA (już wiem o co chodzi, mniej więcej). Jedną od Roxany z bloga: http://roxannabookholic.blogspot.com/ a drugą od : BookTwist (http://www.booktwist.pl) 🙂 Mam nadzieję, że moje odpowiedzi nie są tragiczne,do czego mam tendencję.


LBA #2


1. Czytasz fanfiction? Jakie są twoje ulubione gatunki?

Tak, uwielbiam FanFiction w szczególności jak w książce coś mi się nie podoba, na przykład paring Hermiona i Draco to moje ulubione dzieło fanów, kocham czytać fanfiki o nich 🙂


2. Jaka fikcyjna postać jest twoim cruschem?

Logan Kade z Fallen Crest High, Rowan ze Szklanego Tronu, Rhysand z Dworu Cierni i Róż, Roth z Dark Elements.. mogę tak wymieniać 🙂


3. Najbardziej znienawidzony przedmiot szkolny.

Nie chodzę do szkoły, ale jak chodziłam to nie lubiłam Historii.


4. Co myślisz o osobach, które w tych czasach dalej piszą do siebie tradycyjnymi listami?

Jestem za, ja sama piszę maile, jest to słaba próba tego, co było kiedyś, ale lepiej opisać coś, co się działo u mnie przez miesiąc, niż codziennie wymieniać się nic nie znaczącymi wiadomościami i gubić ważne informacji w ich gąszczu.


5. Od jak dawna prowadzisz swojego bloga?

Dziś mija 3 miesiące.


6. Ulubieni aktorzy/piosenkarze/artyści?

Johnny Depp, Michael Fassbender, Jennifer Lawrence, Emma Stone, Rayan Reynolds, Blake Lively, David Yates


7. Jakie są twoje zainteresowania?

Książki.


8. O jakiej tematyce chętnie czytasz blogi?

Książki, jedzenie, moda. Głównie czytam o książkach.


9. Jakie są twoje ulubione aplikacje/gry na komórkę?

Instagram i Snapchat, oraz gra 1010 Puzzle


10. Opisz siebie w 3 słowach.

Boska, oczytana, genialna… za dużo ode mnie wymagasz :p


11.Do jakich fandomach należysz?

Potterheads, Shadowhunters, NightWatchers, Demigods, Divergents, Avengers


LBA #3


1. Batman czy Superman? Kogo cenisz najbardziej?

Jak już mam wybrać to BATMAN, ale tylko i wyłącznie grany przez Christiana Bala, no i ten komiksowy. Jestem bardziej fanką Marvela 🙂


2. Jakie było Twoje największe czytelnicze lub filmowe zaskoczenie roku?

Szklany Tron część 4 i Dwór Cierni i Róż, Maas rządzi!


3. Możesz zabrać na bezludną wyspę 3 rzeczy. Co wybierzesz?

Władca Pierścieni, Magiczną Różdżkę, Księgę Czarów (wierzę, że posiadam magię skoro to jest hipotetyczne pytanie)


4. Którą postacią z anime chciałabyś/chciałbyś być i dlaczego?

Aaa, nie oglądam Anime ;(


5. Twój sposób na poprawę humoru to…?

Spojrzeć na mojego psa, który zawsze robi coś, czego nie powinien i jest przesłodko-urocza i jak na nią patrzę to buzia sama się śmieje.


6. Przegrywasz zakład, musisz w Halloween odwiedzać domy i prosić o „cukierki albo psikusy”. Za kogo się przebierzesz?

Bellatrix Lestrange.


7. Serial z dzieciństwa/młodości, który chętnie obejrzałabyś jeszcze raz, to…?

Zagubieni. Chciałbym wymazać pamięć i obejrzeć go jeszcze raz.


8. Jaki jest Twój ulubiony piłkarz?

Messi?


9. Rosół czy pomidorowa?

POMIDOROWA, rosół to nie zupa.


10. Kim chciałeś/chciałaś zostać w dzieciństwie, o jakim zawodzie myślałeś/myślałaś?

Chciałam zostać szefem szefów i prowadzić firmę, po 3 latach ekonomii i zarządzaniu, wiem, że to nie jest taka bułka z masłem jak sobie wyobrażałam jak byłam młodsza.


11. Jaka była najstraszniejsza książka, którą przeczytałaś/-eś?

Pisiąt twarzy Greya, przeraziła mnie na śmierć!


giphy.gif

Review Junkie, Anna

Liebster-Award
MOJE PYTANIA:
  1. Marvel czy DC? Dlaczego?
  2. Ulubiony serial? Dlaczego?
  3. Kawa czy herbata? Dlaczego?
  4. Kot czy pies? Dlaczego?
  5. Ulubiony film? Dlaczego?
  6. Ulubiony autor? Dlaczego?

Więcej nie umiem… Nominuję Zuzię (kulturalna Szafa), Karolinę(Kocham Czytać), bo tak! I jeszcze raz dziękuję za nominację 🙂

10 thoughts on “LBA #2 i #3…

  1. Nelyt pisze:

    No co Ty, wcale nie poszło tragicznie jak pisałaś 😉
    Jak można nie lubić historii, no jak?! (pisze mgr historii 😀 )
    Gratuluję 3 miesięcy 🙂
    Ja mam tak z wieloma rzeczami, że chciałabym wymazać je z pamięci i znowu przeczytać/obejrzeć po raz pierwszy 🙂

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

