#WRAP-UP: Lipiec + TAG + ROZDANIE + TBR

Ja chyba nie umiem robić takich wpisów! Jednakże, robię wpis podsumowujący, tagowy i konkursowy!

giphy (19)

Zacznijmy od podsumowania, lipiec był ciekawym miesiącem, w szczególności, jeżeli chodzi o nowości. Na rynku wydawniczym powiało świeżym powietrzem, a mam tu konkretnie na myśli: Jak Powietrze, Agaty Czykierdy-Grabowskiej oraz Powietrze, którym oddycha, Brittainy C. Cherry, obie powieści były jednymi z lepszych w tym miesiącu. Do tego mój wakacyjny plan, by przeczytać serię Szklany Tron powoli się realizuje, przeczytałam aż 3 tomy i w sierpniu przeczytam Królową Cieni. Ten świat jest bardzo przyjemny, gdy się do niego wstąpi. I dajcie znać w komentarzach, czy recenzować każdy tom, czy zrobić zbiorcze podsumowanie wszystkich trzech?

Ogółem w lipcu przeczytałam: 12 książek/ 13 książek, z czego najgorszą zdecydowanie był After, Anny Todd.

W lipcu zrobiłam kilka tagów: Poczuj Lato BookTag, Fruit Book Tag oraz LBA (nadal nie wiem, co to jest)

Do tego zrobiłam wpis, gdzie pokazałam Wam 100 książek, które chcę przeczytać 🙂

A teraz czas na:

SOCIAL MEDIA BOOK TAG

Do tagu nominowała mnie Zuzia z bloga Kulturalna Szafa, za co jej serdecznie dziękuję 🙂

Twitter – Ulubiona krótka książka.

Sara Ney – Things Liars Say ( bo jest krótka i fajna, i ogólnie jest tam nawet Twitter w roli głównej, pasuje idealnie) Patrzcie niżej 🙂

Facebook – Książka, którą czytał każdy i poczułeś presje, by ją przeczytać.

Szklany Tron, kiedyś sięgnęłam już po tę książkę w oryginale, ale coś mnie w niej odrzucało, nie umiałam wejść w ten świat, a teraz pochłonęłam już 3 tomy, nie mówię, że miażdżą, ale są w porządku.

Tumblr – Książka, którą przeczytałeś zanim było to popularne.

Archer’s Voice/ Bez Słów, Mii Sheridan, czytałam ją długo przed tym zanim wszyła w Polsce… i pokochałam Archera. I mogłabym powiedzieć Szklany Tron, ale.. przeczytałam go tylko kawałek i mi się nie spodobał, a teraz…pacz Facebook.

MySpace – Książka, która nie pamiętasz, czy ci się podobała czy nie.

Nie pamiętam takiej książki, ale pamiętam, że nie pamiętam, bo chyba jak lubię jakieś książki to je pamiętam, a jak nie to też pamiętam.

Instagram – Książka, która była tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie.

Ale, że ładna z okładki czy ładna z treści, bo jak z okładki to Harry Potter (ten nowy), a jak z treści to Harry Potter…

YouTube – Książka, której ekranizacje chciałbyś zobaczyć.

Chciałabym zobaczyć porządną ekranizacje serii Darów Anioła… UWAGA! PORZĄDNĄ, a nie jakieś brednie, które producenci postanowili puścić w obieg.

GoodReads – Książka, którą polecasz wszystkim.

Głupie pytanie, oczywiście, że seria Fallen Crest High, Tijan!!!!! #WhoopWhoop

NA SAM KONIEC NAJLEPSZE, CZYLI :

ROZDANIE

Rozdanie jest organizowane na facebooku, więc kliknijcie na zdjęcie, a ono przeniesie Was do tego magicznego miejsca 😉

KONKURS (1)

Na dziś to wszystko, mam nadzieję, że Wam się podobało 🙂 Jeszcze raz dziękuję Zuzi za nominację do tagu 🙂 Ja nominuję Recenzyjkę i Wybebeszamy Książki, mam nadzieję, że nikt mnie za to nie znienawidzi 🙂

Review Junkie, Anna

A dobra, na koniec dam Wam jeszcze mój TBR na sierpień:

 

 

6 thoughts on “#WRAP-UP: Lipiec + TAG + ROZDANIE + TBR

  1. mało oryginalna pisze:

    Uuu nieźle Ci poszło w lipcu, ja piszę wciąż podsumowanie i podsumować się nie mogę :/
    Ale super, że zrobiłaś tag! 😀 I chociaż nie czytałam większości hue, to i tak podobają mi się Twoje odpowiedzi 😀
    A jeśli chodzi o TBR na sierpień… WOW stawiasz sobie wyzwania haha 🙂 Ale mój stosik pewnie wygląda podobnie chociaż nie mam tam takich kobył jak ty 😀

    Polubione przez 1 osoba

  2. Lustro Rzeczywistosci pisze:

    Uwielbiam to podsumowanie, głównie dlatego, że zaczęłaś je od Mer ❤ ❤ ❤
    Co do przeczytanych książek, Szklany Tron uwielbiam, ale jakoś nie mam czasu, by przeczytać kolejne tomy. Jak dla mnie, możesz zrobić zbiorcze podsumowanie, byle bez spojlerów 🙂
    Królowe Cieni muszę kupić, ksiażka wygląda genialnie 🙂

    Polubione przez 1 osoba

  3. Mea Culpa pisze:

    Te dwie książki o których wspominasz- „Jak powietrze” i „Powietrze, którym oddycha” są bardzo ciekawe i również zamierzam je kiedyś przeczytać 🙂 Na pierwszą czekam w ramach Book Tour, jeśli chodzi natomiast o drugą- to mam nadzieję kiedyś ją zdobyć 🙂
    Gratuluję takiego dobrego wyniku!
    After naprawdę oceniasz aż tak źle? Jej, a ja zgodziłam się ją wypożyczyć od znajomej pod naciskiem ludzi z pracy… Chyba popełniłam błąd 🙂
    Odnośnie „Błędu”, to i ja mam już na półce, choć wiem, że nie mam kiedy przeczytać 😀 Ale skoro miałam „Układ”, to i drugą część wymagałoby mieć 😀
    Za to ja „Bez słów” przeczytam, gdy już przestało to być modne 😛

    Pozdrawiam,
    Klaudia z http://www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

