#LBA (czyli pytania, na które nie byłam w stanie odpowiedzieć, bo jestem okropnym człowiekiem, ale odpowiedziałam)

Liebster-Award

Dziękuję za nominację do tego całego LBA, cokolwiek to znaczy 🙂
Karolinie z Bloga Kocham Czytać! I przepraszam za wykonanie 🙂

 

Ogólnie chciałam to zrobić ładnie i w ogóle super, ale… ja chyba nie umiem odpowiadać na pytania 🙂

giphy (9)

Także, przejdźmy dalej, oto moje odpowiedzi:

  1. Napisz w kilku słowach coś o sobie.

Głupie, jestem wspaniałą, dostojną, cudowną osobą, którą wszyscy kochają i którą wszyscy adorują.. yeah, true story bro,a tak naprawdę jestem osobą, która ma problem z impulsywnym podejmowaniem decyzji, jestem wieczną optymistką i wierzę w karmę.

  1. Jeżeli miałabyś możliwość spotkać jednego bohatera książki, kto to by był i dlaczego?

Tylko jednego? Prawdopodobnie byłby to Gandalf, wydaje mi się, że byłby bardzo interesującym towarzyszem do rozmów.

  1. Jaka jest Twoja ulubiona książka. Dlaczego?

Nie wiem czy jestem w stanie zadecydować o tym, ale… moją ulubioną książką jest HarryPotterDaryAniołaFallenCrestHighPercyJacksonKrólowaTearlinguBrokenAndScrewedTrylogiaCzaregoMaga, uff jest jedna..i dlaczego? BO TO MOJE ŻYCIE!

  1. Jeżeli mogłabyś coś w sobie zmienić co to by było?

NIC, lubię siebie za bardzo by coś zmieniać, a jakbym coś zmieniła to nie byłabym sobą.

  1. Co w życiu sprawia Ci największą przyjemność?

Mój piesał, książki, seriale, dom, jedzenie.

  1. Co lubisz robić w wolnym czasie?

Chodzić na spacery, czytać i oglądać seriale/filmy.

  1. Jaki jest Twój ulubiony serial.

Z tych, co nadal lecą: GREY’s ANATOMY (moja miłość od zawsze) i WIELE INNYCH!

Z tych, co już nie lecą: ZAGUBIENIE aka LOST

  1. Jeżeli mogłabyś przenieść się w czasie to jaką epokę byś wybrała? Dlaczego?

W czasy Króla Artura 😉 O popatrz, kolejna #głupiaodpowiedź

  1. Jaka książka Tobą wstrząsnęła. Dlaczego?

Nie umiem odpowiedzieć na to pytanie… Ale może III tom z Trylogii Czarnego Maga, bo Akkarin umiera i dla mnie był to ogromny szok, bo nie wiedziałam, że bohater może umrzeć.

  1. Gdzie najchętniej czytasz książki i dlaczego akurat w tym miejscu?

Na łóżku lub na moim krześle obrotowym, bez jakichkolwiek przyczyn, po prostu tam czytam.

  1. Wymień blogi warte polecenia.

Lustro Rzeczywistości, Smooky Subiektywnie, Kulturalna Szafa, Książkowe Wyliczanki, Książkowe „kocha, nie kocha”, Zapatrzona w książki i wszyscy inni! Każdy zasługuje na polecenie, bo ja czytam same dobre rzeczy 🙂 #wrodzonaskromność

Jeszcze raz dziękuję Karolinie za nominację do LBA, cokolwiek to jest 🙂 Ja zapraszam Magdę z Smooky- Subiektywnie, bo dlaczego by nie 😉

i nie zmieniam pytań, tak w pierwszym pytaniu powinnam dodać, ze jestem leniwa 😉

Review Junkie, Anna

giphy (32)

giphy.com

8 thoughts on “#LBA (czyli pytania, na które nie byłam w stanie odpowiedzieć, bo jestem okropnym człowiekiem, ale odpowiedziałam)

  1. Smooky Blog pisze:

    Po pierwsze primo – dziękuję za polecenie mojego bloga :*
    Po drugie primo – już teraz wiem, co będę robiła na urlopie, głowiła się nad odpowiedziami 😛 A tak całkiem serio, dzięki za nominację do kolejnej zabawy – odpłacę się kiedyś xD

    Polubione przez 1 osoba

  2. Do kawy blog pisze:

    Mój pierwszy bądź drugi wpis na blogu to LBA i tez nie miałam do końca pojęcia o co chodzi 😀 Jeszcze nawet nie weszłam w naszą społeczność i nie wiedziałam kogo mam nominować 😛
    Idealnie dobrany gif! 😀

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

