#FRUIT BOOK TAG

Dziękuję za zaproszenie do zabawy Karolinie z Kocham Czytać!

book tak

No to zaczynamy 🙂

Floryda, dość egzotycznie prawda? Dziesięć płytkich oddechów, tylko to miałam w głowie 🙂

Tutaj chyba nie ma innej opcji jak napisać Fallen Crest High, jak tylko myślę o tej książce, albo raczej o tej serii to mi się japka cieszy 🙂 i do tego Logan Kade, moja miłość!

Hmm, książkowy pocałunek… Najsłodszy…Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno, może pocałunek nie był słodki, ale cała historia była słodka jak malinka 🙂

AFTER, Anny Todd, nadal mam kwaśną minę!

Może nie cała akcja, ale coś tam się dzieje w lesie a mam na myśli „Dwór Cierni i Róż”. Kocham, kocham, kocham.

Idealną książką na upał jest Układ, Elle Kennedy. Lekka, zabawna, co więcej trzeba?

GRA O TRON! Tutaj chyba za dużo nie trzeba mówić! I do tego dużo wina, więc też pasuje 🙂

Oooo jejku, każda New Adult przypomina inną.

Do tagu nominuje wszystkich, którzy mają ochotę oraz:

Zuzię z Kulturalna Szafa

oraz Magdę z Smooky – subiektywnie

Dziękuję jeszcze raz za nominację Karolinie 🙂

Review Junkie, Anna

 

 

7 thoughts on “#FRUIT BOOK TAG

Skomentuj

