#POCZUJ LATO BOOK TAG, czyli jak się bawią książkoholicy.

Tag wakacyjny stworzony przez Kulturalna Szafa i Maja K.

Serdecznie dziękuję za nominację Zuzi z bloga Kulturalna Szafa, totalnie się nie spodziewałam i mega się cieszę, że ktoś mnie zaprosił, ba autorka tagu mnie zaprosiła #tylewygrać:)

giphy (7)

A więc lecimy z tym.

1) Książka lub seria, którą chcesz przeczytać w wakacje :

Seria Szklany Tron, Sarah J. Maas, postanowiłam zrobić drugie podejście po przeczytaniu Dworu Cierni i Róż, jestem pełna nadziei i optymizmu, tym razem zaopatrzyłam się we wszystkie części (te, co wyszły) i mam pełną motywację…

2) Książka z żółtą lub niebieską okładką.

Dziesięć płytkich oddechów, K.A Tucker. Książka, którą pokochałam od pierwszych stron i do tego dzieje się w Miami, więc #WAKACJE. Fakt, że nie ma za wiele z nimi związanego, ale moim zdaniem jest wakacyjnym #must-readem

dziesiec-plytkich-oddechow-b-iext35308227

3) Twój plażowy must have.

Dwór Cierni i Róż, Sarah J. Maas – ta książka jest wspaniałą interpretacją bajki „Piękna i Bestia”, nie można jej przegapić, a idealna pora na to, by zagłębić się w magiczny świat w niej ukazany, to właśnie pora, kiedy leżysz na plaży i nic nie robisz…(klik)

86c6faec83

4) Książka z okładką, która kojarzy ci się z wakacjami.

Zaczynam mieć problem, ale chyba będzie to Pamiętnik, Nicholasa Sparksa, come on, kto nie chciałby być całowany w letni deszcz w niebieskiej sukience i do tego przez Ryana Goslinga? Hmm?  Nic nie słyszę? Też tak właśnie myślałam. Pocałunki w deszczu = Wakacje

pamietnik-b-iext35254763

5) Powieść, która wywołała u ciebie słoneczny uśmiech.

Chyba Percy Jackson, ponieważ Rick Riordan pisze tak, że gęba się cieszy cały czas…i do tego większość akcji dzieje się w wakacje.

percy-jackson-i-bogowie-olimpijscy-tom-1-zlodziej-pioruna-b-iext35839371

6) Książka, przez którą wylałeś może łez.

Ojeju, bardzo rzadko płacze, jednak tytuł, który najbardziej ciśnie mi się w tym momencie to Promyczek i była to książka, która nie tyle ile wydarzeniami, co przesłaniem rozwaliła mnie na łopatki, no dobra wydarzeniami też, ale cii..(klik)

138_eb502d3e6416146b86005c9540c8256b_b

7) Najlepsza impreza w książce, czyli taka w której chciałbyś uczestniczyć.

Wiem, że nie ma tych książek w Polsce, ale chciałabym być na każdej imprezie zorganizowanej przez braci Kade z Fallen Crest High.(klik)

51C5cKGyH0L._SX338_BO1,204,203,200_

8) Powieść z historią łatwą jak jazda na rowerze.

DUFF, pomimo że historia miała pewne ciemne strony to była dość prostą i przyjemną książką. A tak w ogóle, jazda na rowerze niekiedy jest trudna 😉

9) Powieść do której musiałeś dojrzeć jak kwiat.

WŁADCA PIERŚCIENI i nadal do niego nie dojrzałam, ale mam wrażenie, a wręcz czuję, że w te wakacje pokonam tę bestię…

k4

Jeszcze raz serdecznie dziękuję Zuzi, za tak wspaniałe zaproszenie, ja chciałabym zaprosić:

Kocham Czytać, Lustro Rzeczywistości, Czytelniczkaa97 i Aga to czyta oraz wszystkich pozostałych, którzy tylko mają chęć wzięcia udziału 🙂 HAVE FUN 🙂

Review Junkie, Anna

#TAKSIĘBAWIĄKSIĄŻKOHOLICY

giphy (6).gif

14 thoughts on “#POCZUJ LATO BOOK TAG, czyli jak się bawią książkoholicy.

  1. Lustro Rzeczywistosci pisze:

    Haha, serio? Zaprosiłaś mnie do tagu? 😀 A wiesz, ze nawet zrobię 🙂
    Świetne odpowiedzi, większość książek, które wymieniałaś znam, mało tego – nawet kocham 🙂
    PS. ja też chcę na imprezę tych braci Kade, niech ktoś to wyda, skoro takie fajne 🙂

    Polubione przez 1 osoba

  2. mało oryginalna pisze:

    Aaa ale świetnie, że zrobiłaś tag! #ekscytacjatakawielka ❤ Twoje odpowiedzi mnie nie dziwą, bo też świetnie bawiłam sie przy Percym Jacksonie, do tego DUFF jako łatwa powieść to zdecydowanie strzał w 10. Nie czytałam Promyczka, ale mam jakieś mieszane uczucia, boję się, że powieść tak gruba może w pewnym momencie stać się nudna, w końcu to NA. Zaciekawiałaś mnie najlepszą imprezą i na pewno postarać sie sięgnąć po tę serię, żeby się przekonać czy na pewno chciałabym się na imprezach braci znaleźć 😉

    Polubione przez 1 osoba

    • Review Junkie pisze:

      Nie dziwię się, że boisz się Promyczka, ale uważam, że Kim Holden by Cię nie zawiodła.. sama się obawiałam, ale jednak dopracowanie powieści, w co Holden wkłada dużo pracy, jest rewelacyjne. Przyznam, że do pierwszej połowy, powieść może znużyć, ale mnie urzekła całością i wnioskami jakie można z niej wyciągnąć.

      BRACIA KADE WYMIATAJĄ, a w szczególności Logan, jak się z nimi zapoznasz to daj mi znać, bo jestem mega ciekawa opinii kogoś z Polski a nie tylko ze Stanów ;(

      Polubienie

  3. Judyta Z pisze:

    „Władca pierścieni” jeszcze przede mną – coś mi nie po drodze z Tolkienem :/
    „Promyczka” kocham! Płakałam jak głupia – nie mogłam przestać. Strasznie smutna powieść 😦
    Bardzo lubię „Szklany tron” – jestem po trzecim tomie – na pewno wkrótce sięgnę po czwarty, ale muszę przyznać, że „Dwór cierni i róż” zrobił na mnie większe wrażenie 🙂
    Pozdrawiam!

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

