#PodsumowanieMaja + #MajowyBookHaul

untitled-infographic

#MAJ, PIERWSZE KROKI W BLOGOSFERZE!

Mój blog dopiero zaczął swoją karierę, nie jest idealny, nie jest wypasiony, nie wyróżnia się z tłumu innych blogów. Po tygodniu stwierdziłam, że użytkowników motywu SELA jest więcej, niż przypuszczałam, no ale jednak wszyscy musimy jakoś funkcjonować w tej blogowej sferze. Na ten moment jestem początkująca i będę się starać ulepszać wszystko w miarę możliwości.

#KSIĄŻKI

W maju ilość książek, które przeczytałam, była okej, mogło być lepiej. Jednak trochę zajęło mi ustawianie wszystkiego na blogu. Straszna wymówka.

Ilość przeczytanych książek: 8

Ilość nowo nabytych książek: 5 + 3 (prezent od Sary Ney) + 4 (które, przywiał czerwiec)

Najlepsza książka w Maju: Promyczek, Kim Holden

Najgorsza książka w Maju: Evil, Tijan’s Books (nie dlatego, że jest zła, po prostu czytałam lepsze w maju)

book haul

Częściowy, bo to tylko pierwsza część, czekam na paczkę, która zapewne przyjdzie w czerwcu, więc niestety, na ciąg dalszy będziecie musieli poczekać 🙂

20160530_124628

#HistoryjkaNaMaj:

Mój tato kilka dni temu powiedział mi, że jak będę czytać tak dużo książek to oszaleję… chyba miał trochę racji, oszaleję, ale z tęsknoty za książkami i ich kontynuacjami, nowymi seriami oraz nowościami, bohaterami i ich przygodami. Pamiętajcie w każdym stwierdzeniu, nawet najgłupszym jest ziarno prawdy i tylko od nas zależy jak je zinterpretujemy.

Review Junkie, Anna

Skomentuj

