#AutorTygodnia: TIJAN’S BOOKS

authorsTijan

W tym tygodniu #AutoremTygodnia zostaje: Tijan’s Books, jest to moja ulubiona, najukochańsza pisarka, nie ma w tym żadnych wątpliwości. Kocham i szanuję jej pracę, jeżeli jeszcze jej nie znacie, to nadeszła na to najwyższa pora.

Panie i Panowie, przedstawiam Wam: TIJAN!!!!!!!!!!!!! #okrzykradości

Jej głównymi gatunkami są: fikcja, romans, Young Adult, New Adult, romanse paranormalne (Davina i Evil). Zakochałam się w niej, gdy przeczytałam Fallen Crest High, po prostu wpadłam po uszy i do tego LOGAN KADE, kurde #AWESOME. Po tej serii było tylko nałogowe czytanie reszty jej książek, Broken and Screwed, Carter Reed, Fighter i cała reszta. Jej styl pisania jest niesamowity, dlatego teraz, każdą książkę, która wychodzi spod jej „pióra” muszę kupować za pomocą jednego kliknięcia na Amazonie. Z tym nie ma żartów, jej książki są uzależniające. Jeżeli kiedykolwiek, gdziekolwiek mielibyście styczność z jej książkami, nie wahajcie się, tylko czytajcie, a później dajcie mi znać, co sądzicie #opiniesąważne 🙂 Umiejętności pisarskie, które posiada są niewiarygodne, jak opisuje bohaterów, jak opisuje wydarzenia, które nakładają się na siebie, tworząc pewnego rodzaju głębię. Nie mam żadnych wątpliwości, że Tijan to jedna z moich ulubionych autorów, na pewno będę do niej wracała w każdej wolnej chwili.

Oczywiście jej książki nie są dostępne w Polsce #smuteczek. Jednak jeżeli macie dostęp do Amazona, kliknijcie i kupcie jedną z jej publikacji. Naprawdę warto, zajrzeć do świata młodych i szalonych #niechgenialnośćwaspochłonie. Nie mogę się doczekać, kiedy jej książki będą dostępne w naszym kraju!!! Mam nadzieję, że będą, bo gdy ostatnio „rozmawiałam” z Tijan zdradziła mi, że jej „agent” pracuje nad prawami międzynarodowymi, nie wiem, co to znaczy, ale mam nadzieję, że właśnie to, że jej prace będą dostępne w Polsce #potoksłów.

Sama autorka na swojej stronie pisze (moja marna próba tłumaczenia #lingwista):

Nie zaczęłam pisać, dopóki nie ukończyłam szkoły wyższej. Przez całe życie w mojej głowie żyły historie i bohaterowie, więc pewnego dnia zagotowało się w mojej głowie i musiałam ich stamtąd wydobyć. Uruchomiłam komputer i wreszcie wszystko było jasne. Pisanie było tym, czego potrzebowałam, co miałam robić. Po tym wszystkim musiałam nauczyć się pisać. Nie mogę winić nauczycieli, że mnie tego nie nauczyli przez tyle lat w szkole. To była moja wina. Byłam jednym z tych uczniów, którzy chcieli być wszędzie byle nie w szkole. Więc po tym dniu, musiałam dużo pracować, by w końcu napisać coś, co przypominało powieść. Mam nadzieję, że zrobiłam to dobrze, w końcu ktoś to czyta. I mam nadzieję, że będziecie zadowoleni z moich przyszłych dzieł.

KOCHAM!KOCHAM!KOCHAM! Musicie poznać Sam, Masona, Nate’a i oczywiście zajebistego LOGANA!!!!

Więcej o Tijan znajdziecie na jej stronie i Social Mediach:

http://www.tijansbooks.com/

Facebook, Instagram, Amazon, Goodreads, Twitter

Od tej pory autorów tygodnia będę publikować w poniedziałki, początek tygodnia 🙂 Początek waszej znajomości z wspaniałymi autorami, których Wam polecam i za których pod koniec tygodnia będziecie mi dziękować #skromnośćtomojedrugieimię.

Review Junkie, Anna

51C5cKGyH0L._SX338_BO1,204,203,200_51mvP3E64BL._SX356_BO1,204,203,200_

One thought on “#AutorTygodnia: TIJAN’S BOOKS

Skomentuj

