#AutorTygodnia: J.J. McAvoy #BezlitosnyAutor

jjmcavoy

W tym tygodniu autorem tygodnia zostaje: J.J. McAvoy, autorka książek takich jak Ruthless People i Child Star.

Gdy pierwszy raz wpadłam na tę autorkę i zobaczyłam jej nazwisko, myślałam o Jamesie McAvoy #ProfesorX #Xmen. Jednak teraz, to nazwisko kojarzy mi się tylko z J.J., no dobra może nie do końca, jestem za dużą fanką Marvela i X-menów #kłamcakłamca. Seria książek Ruthless People podbiła moje serce, kocham Melody i Liama. W tym momencie niecierpliwie wyczekuję na kolejną część ich przygód.

Jak zdołałam ją znaleźć? Bardzo prosto. Szukałam książek, gdzie główna bohaterka jest twardą sztuką, umiejąca radzić sobie sama, coś pokroju Lary Croft/ Black Widow. A poza tym uwielbiam książki związane z mafią, romansem i dramatami. Tak więc prędzej czy później odnalazłabym tę perełkę. Styl autorki jest niesamowity, tak samo jak jej zdolności pisarskie.

Coś więcej o J.J. McAvoy. Dwudziestu-paro latka, urodzona w Montrealu. Jej głównymi gatunkami są: New Adult, Kryminały, Romanse i Thrillery. Kocha pisać #oczywistość, ale poza tym ma inne zainteresowania, takie jak: muzyka czy filmy (tak wiem, bardzo dużo Wam to powiedziało). Zaczęła pisać Ruthless People, latem 2013 z zamiarem znalezienia pasji #dziękiBogu. J.J. podczas pisania inspiruje się wszystkim, od Szekspirowskich tragedii, aż po Pop Kulturę. Po więcej informacji sięgnijcie na jej bloga.

Oczywiście, jest to kolejna autorka w serii #AutorTygodnia, której książki nie są dostępne w Polsce. Jednak jeżeli posiadacie umiejętności korzystania z Amazona i Kindle App, polecam serdecznie przeczytanie jej książek.

Możecie również pośledzić ją na Social Media:

Strona Autorki / Nowy blog Autorki 

FacebookInstagram, Goodreads, Amazon, Tumblr

Beslitosny Review Junkie, Anna

41Rapt-wfYL._SX331_BO1,204,203,200_51BtYChn4zL._SX356_BO1,204,203,200_

Skomentuj

