#AutorTygodnia: SARA NEY #mójdziwnyautor

#AutorTygodnia, będzie serią, w której będę prezentowała raz w tygodniu, jednego z moich ulubionych autorów. Niektórzy z nich będą nowi dla mnie, a niektórzy to stare wygi, które podbiły moje serce dawno temu. Chcę Wam pokazać jak wpadłam na nich i co sprawiło, że pokochałam ich książki. Pierwsza w kolejce jest: #werble

authors

Tego cudownego człowieka poznałam, podczas Niedzielnej zabawy, na jednej z Facebook-owych grup. Byłam tam ze względu na Tijan’s Books. Jednak podczas tego spotkania na FB pojawiło się wiele, innych wspaniałych autorów a w nich była Sara Ney. Sara jest niesamowita, śmieszna, seksowna i trochę arogancka, ale to w niczym nie przeszkadza, ponieważ tacy ludzie/autorzy są najlepsi. Do tej pory przeczytałam jedną z jej książek Things Liars Say, jest to niesamowita książka, słodka i zabawna.

Głównymi gatunkami, w których powinniśmy szukać Sary są Romanse ze szczyptą humoru. Jej książki są cudownie napisane. Sprawiają, że uśmiechasz się cały czas czytając. Uczucie szczęścia oraz ciepło rozpływające się po serduchu sprawią, że będziesz chciał więcej. Autorka podbiła moje serce nie tylko jej książką, ale również poczuciem humoru , które kipi z każdego jej postu na FB czy Instagramie.

Niestety jej książki nie są dostępne w Polsce, ale jeżeli macie dostęp do Amazona i znacie angielski POLECAM BARDZO!

51Q6km5Pr9L._SX326_BO1,204,203,200_ 51-WJA2tkZL._SX311_BO1,204,203,200_

Więcej Sary znajdziecie na:

Facebook, Instagram, Goodreads, oraz jej stronie.

Review Junkie, Anna

Na blogu znajdziecie Sarę w zakładce: TOP AUTORZY

One thought on “#AutorTygodnia: SARA NEY #mójdziwnyautor

Skomentuj

